expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 13 września 2017

MrChef - czyli jak zakochać się w gotowaniu





W czerwcu wzięłam udział w konkursie organizowanym przez MrChef i udało mi się dostać do finału. Nagrodą było przygotowanie mojego dania z szefem kuchni Tobiaszem Hermanem w studiu MrChefa. Przygotowałam makaron chow mein z polędwiczką i warzywami. Zwycięski przepis znalazł sie w menu firmy i aktualnie można go zamawiać na stronie MrChef
Niżej podam kod promocyjny, dający 50% zniżki na zamówione zestawy. 
Film z naszego wspólnego gotowania możecie obejrzeć sobie poniżej, a ja opowiem Wam kilka słów o sposobie działania MrChef. 





Firmie MrChef kibicuję od pierwszych dni jej istnienia. Uważam, że sama idea jej działalności jest bardzo pomysłowa i jednocześnie dokładnie przemyślana. Doskonale wpisuje się w mój aktualny sposób życia. 
Kocham gotować, tego nie da się ukryć i gotuję codziennie. Jednak w ostatnich miesiącach coraz częściej brakuje mi czasu na zakupy i taszczenie siatek z produktami niezbędnymi do nakarmienia rodziny. 
MrChef w swej pomysłowości robi to za mnie, ponieważ zamawiając boxy dostaję wszystkie niezbędne składniki do przygotowania konkretnych potraw prosto do domu. Składniki są odmierzone, starannie zapakowane i zabezpieczone przed czynnikami zewnętrznymi mogącymi wpływać na ich jakość. 
Gotowanie MrChef zostawia mi :) Nie ma tak lekko,  samo przygotowanie leży po mojej stronie. Wraz z produktami dostaję szczegółowe karty przepisów i filmy instruktażowe, gdzie pokazane jest jak krok po kroku przygotować danie. 

Dobrze, wszyscy wiedzą, że ja lubię gotować więc tak naprawdę bez różnicy w jaki sposób to robię. Myślę jednak, że MrChef przemyślał dokładnie sposób działania i kieruje swoje usługi również do osób, które gotować nie lubią, boją się lub szybko się poddają. 
Co najczęściej zniechęca Was podczas gotowania? Czyżby to, że czytając listę potrzebnych składników stwierdzacie, że połowy z nich nie macie w domu i nawet nie wiecie w którym sklepie zacząć ich szukać ? Tutaj problem zakupów znika. Nie musicie się również martwić, że kupicie całą butelkę sosu ostrygowego, czy sojowego i będzie stał w lodówce, ponieważ dostaniecie go tyle ile będzie potrzebne do przygotowania konkretnego przepisu. 

Koniecznie zajrzyjcie na stronę MrChef i zobaczcie jak to działa. Zasady są proste i przejrzyste. Zestawy dowożone są do domu w wybranym przez Was dniu. Dostawa jest zawsze darmowa, a boxy dostarczane są na terenie całej Polski. 

Jeśli jeszcze się wahacie mam dla Was niespodziankę i fajną promocję. Warto spróbować i przekonać się czy odpowiada Wam taki sposób gotowania. 

50% rabatu na zamówienie dwóch dań dla dwóch osób na hasło FKI

Wystarczy wpisać w podsumowaniu zamówienia hasło FKI i cieszyć się dwoma obiadami dla dwóch osób w cenie zaledwie 39,50 zł. Warto skorzystać i przetestować choćby na próbę.

Ja ze swej strony proponuję Wam spróbować mojego makaronu, ale wybierzcie również inne dania dostępne w tym tygodniu :) 


Z Tobiaszem Hermanem i Moniką z meet.eat.love

Wpis powstał we współpracy z marką MrChef. 

Zdjęcia: Olga Pawlikowska 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Zapraszam ponownie!!
Anonimie proszę podpisz się :)

EUROPA NA WIDELCU