expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 29 sierpnia 2014

Serowe rożki z jabłkiem



Bardzo kruche i lekkie rożki serowe z jabłkami i cynamonem. 
Do wypełnienia możemy użyć również innych owoców.  Bardzo lubię je w wersji z bananami, jednak jabłka z cynamonem są u mnie na pierwszym miejscu. Zapraszam :) 


Składniki na ciasto:
  • 3 szklanki mąki pszennej
  • 200 g miękkiego masła
  • 2 łyżki cukru pudru
  • 200 g homogenizowanego serka twarogowego
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • szczypta soli
Składniki na nadzienie:
  • 700 g obranych i pokrojonych w kostkę jabłek
  • 3 łyżki masła
  • 2 łyżki płatków migdałowych
  • łyżeczka cynamonu

Masło rozgrzać na patelni, dodać migdały i lekko zrumienić. Wrzucić jabłka i prażyć przez 10-15 minut. Oprószyć cynamonem, odstawić do przestudzenia.
Mąkę i cukier puder przesiać do miski, dodać proszek do pieczenia, cukier waniliowy i sól. Następnie serek i pokrojone w kostkę miękkie masło. Wszystkie składniki zagnieść na gładkie ciasto. Rozwałkować na grubość ok. 3 mm, pokroić na 10 cm kwadraty. Na każdym kłaść po łyżce jabłek i zlepiać w kształcie trójkątów. Ułożyć na 2 blaszkach wyścielonych papierem do pieczenia. Piec ok. 20 minut w temperaturze 180 stopni. Przestudzone oprószyć cukrem pudrem. Smacznego!

Przepis dodaję do akcji:

baner_Grazynka

16 komentarzy:

  1. Śliczne!
    Z jabłkiem są pyszne i jakie polskie...

    OdpowiedzUsuń
  2. jabłka to druga moja miłość :))) pysznie się prezentują, koniecznie przepis do wykorzystania.pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polskie jabłuszka są pyszne,a w tych rożkach to już zupełnie je pokochałam.Wypiek świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie ostatnio wzięło na kruche koperty z jabłkami, ale teraz kusisz mnie tym cudem, a u nas takie smakołyki się wprost uwielbia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam ... rożki wyglądają wspaniale, aż ślinka cieknie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pysznie wyglądają :) Z jabłkami i cynamonem (koniecznie!) uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te rożki maja w sobie coś uzależniającego kończysz jeden i od razu sięgasz po drugi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zjadłabym kilka, choć raczej jednak kilkanaście ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. I na złość Putinowi!
    Wspaniałe rożki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią bym pożarła kilka takich. Do Ciebie daleko, to muszę sama zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pyszne ciasteczka, nadzienie jabłkowe bardzo do mnie przemawia zwłaszcza o tej porze roku:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również lubię rożki serowe, w cukierni czasami kupuję do kawy. Twoje, do schrupania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Łucja daj jedno, z jabłkiem i serem czego chcieć więcej. Pysznie wyglądają :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja babcia takie robi, są pyszne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Zapraszam ponownie!!
Anonimie proszę podpisz się :)

EUROPA NA WIDELCU