expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 30 października 2012

Ananas w cieście kokosowym



Bardzo smaczne placuszki :) świeży,  dojrzały ananas w cieście kokosowym bardzo nam posmakował. Danie rodzinnie okrzyknęliśmy ananasem w tygrysiej skórce :) Doskonałe na deser lub kolację. Spróbujcie nie pożałujecie :)

Składniki:
  • 1 świeży ananas, lub puszka ananasów w plastrach
  • 1 jajo
  • 30 g cukru
  • 115 g mąki
  • 100 g soku ananasowego (z puszki, można zastąpić mlekiem)
  • 30 g wiórek kokosowych
  • 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
Zrobiłam podwójną porcję ciasta.
Jajko zmiksować z cukrem. Mąkę wymieszać z proszkiem do pieczenia, zmiksować z roztrzepanym jajkiem, dodać mleko lub sok. Całość zmiksować. Wmieszać wiórki kokosowe. Ciasto wychodzi bardzo gęste. Ostrożnie obtaczać plastry ananasa w cieście i smażyć z obu stron.
Gotowe placuszki  udekorować roztopioną w kąpieli wodnej czekoladą i posypać wiórkami kokosowymi.
Smacznego!!

Źródło: Majana


7 komentarzy:

  1. Wyglądają bardzo apetycznie i powinnaś Łucjo zmienić nazwę nad przepisem na tego "ananasa w tygrysiej skórce"... pasuje idealnie.

    Mam jeszcze do Ciebie pytanie czy jest możliwość zamówienia u Ciebie ciasta, babeczek lub innych smakołyków na różne okazje?
    T.C.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. T.C w tej sprawie proszę o kontakt na maila:)

      Usuń
  2. super pomysł chyba też sobie takie zrobię
    pozdrawiam
    Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę spróbować bo tego to jeszcze nie jadłam :-) zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. O to wydaje się łatwe. Przy najbliższej okazji (weekend + mąż w domu to zajmie się synkiem) spróbuję zrobić :)
    Oczywiście dam znać czy mi wyszły!
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać że to świetny pomysł na małe co nieco dla prawdziwych łasuchów ... ja robiłam z ananasa z puszki i z podwójnej porcji ciasta wyszło mi 14 krążków ananasa.
    Podtrzymuję... i w moich przepisach ten przysmak będzie się nazywał ANANASEM W TYGRYSIEJ SKÓRCE.
    To jest to co prawdziwe "tygryski" lubią najbardziej.
    Dziękuję za kolejny świetny przepis Łucjo!
    T.C.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Zapraszam ponownie!!
Anonimie proszę podpisz się :)

EUROPA NA WIDELCU