expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 2 stycznia 2013

Serowe placuszki z malinami

Delikatne i puszyste placuszki serowe z mrożonymi malinami. Idealne na poprawę nastroju zakatarzonym dzieciom :) A ponieważ maliny są bardzo zdrowe, to mam nadzieję że pomogą nam również w szybkim powrocie do zdrowia :) Pogoda nas nie rozpieszcza, zima jakaś taka byle jaka, w domu wszyscy przeziębieni, więc choć placuszkami stworzyliśmy sobie namiastkę lata.

Składniki:
  • 0,5 kg twarogu zmielonego
  • 4 jajka
  • 3 łyżki mąki pszennej
  • 4 łyżki cukru
  • 1 budyń waniliowy
  • 250 g mrożonych malin (nie rozmrażać)
Białka oddzielić od żółtek i ubić na sztywną pianę. W drugiej misce umieścić żółtka, ser, mąkę, cukier i proszek budyniowy. Wszystko chwilę zmiksować na gładką masę. Dodać pianę z białek i delikatnie wymieszać. Wrzucić maliny, wymieszać łyżką. Smażyć na oleju roślinnym na złoty kolor. 
Smacznego :)

9 komentarzy:

  1. ale super wyglądają :) zatęskniłam za latem :P

    OdpowiedzUsuń
  2. oo malinki! szkoda, że swoje mrożone już zjadłam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm.. superowa sprawa w takie zimowe miesiące :) Odrobina lata w środku zimy

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja tęsknie za malinami... Twoje placuszki muszą smakować obłędnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają prześlicznie, ale smakują... o rany, jak leciutka pianka z mialiną w środku. Zrobiłam je dziś na obiad i muszę przyznać żę moimi ulubionymi plackami zawsze były racuchy, dzięki Tobie się to zmieniło! Są rewelacyjne, prawdę mówiąc nie spodziewałam się że będą aż tak dobre. Bardzo dziękuję za przepis, będę z niego korzystała regularnie!!!
    Pozdrawiam T.C.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy mąkę pszenną można zastąpić kukurydzianą??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że można spróbować, mąka kukurydziana powinna się sprawdzić. Proszę dać znać jak wyszło :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Zapraszam ponownie!!
Anonimie proszę podpisz się :)

EUROPA NA WIDELCU