expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 19 marca 2014

Pasta jajeczna z rzeżuchą

Wiosna zbliża się wielkimi krokami :) Będą się jeszcze zdarzać dni chłodniejsze, ale nie zmienia to faktu że każdego dnia mamy coraz więcej słońca, którego promienie ogrzewają nas coraz dłużej. 
Nasze spacery się przedłużają i dzieci wcale nie mają ochoty wracać do domu. Jedną z oznak że wiosna jest już u mnie w domu  jest kiełkująca na parapecie rzeżucha. Dodajemy ją do sałatek, sypiemy na kanapki, do jajecznicy i obowiązkowo do pasty jajecznej. 
Zapraszam na pastę jajeczną z rzeżuchą i szczypiorkiem. Jest to przepis podstawowy, a co do niej jeszcze dodacie zależy tylko od Was :)

Składniki
  • 8 wiejskich jajek
  • łyżka gęstego jogurtu naturalnego
  • łyżka majonezu
  • 3 łyżki posiekanej rzeżuchy
  • 2 łyżki szczypiorku
  • sól, świeżo mielony pieprz do smaku
Jajka umyć i ugotować na twardo. Ostudzić, obrać i widelcem rozdrobnić, nie za mocno. Dodać majonez, jogurt, posiekany szczypiorek i rzeżuchę. Delikatnie wymieszać. Przyprawić solą i świeżo mielonym pieprzem do smaku. 
Smacznego :) 

16 komentarzy:

  1. Kurcze, nie mam szczypiorku, a okrutnie mi się zachciało takiej pasty...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszna pasta,podoba mi się kompozycja,bo za smakiem rzeżuchy nie przepadam,ale w takim towarzystwie myślę,że by mi smakowała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosną zapachniało i Wielkanocą :) U mnie zawsze taka pasta jest na śniadanie wielkanocne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie słońca jeszcze nie ma, ale rzeżucha jest
    i pasta jajeczna też będzie, bo uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja ulubiona pasta:) rzeżucha rośnie u mnie na parapecie przez całą zimę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie też na parapecie niedługo się zazieleni rzeżuchowy dywanik a wtedy przepis będzie jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę zrobić, bo bardzo lubię jaja. Taka fajna wiosenna pasta :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. pasty jajeczne rządza! :D
    pychota, jeszcze rzodkiew <33

    OdpowiedzUsuń
  9. też robię podobną, pycha!

    OdpowiedzUsuń
  10. Często i gęsto robię taką pastę, bo jest pyszna :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam pasty jajeczne, z rzeżuchą zawsze w okolicy wielkanocy robię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Zapraszam ponownie!!
Anonimie proszę podpisz się :)

EUROPA NA WIDELCU